SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA- RYNEK NIEMIECKI

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA- RYNEK NIEMIECKI

Zadania:

  • Specjalista ds. obsługi klienta- rynek niemiecki

Wymagania:

  • znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • wykształcenie min. średnie
  • doświadczenie handlowe w sektorze B2B
  • znajomość branży stolarki otworowej lub pokrewne będzie dodatkowym atutem
  • kreatywność i zdecydowanie w działaniu
  • asertywność oraz wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • znajomość obsługi programów pocztowych ( Outlook, Thunderbird itp. )
  • znajomość obsługi programów Stolcad, Okna2000, WinPro będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia) uzależniony od efektów pracy
  • profesjonalny system szkoleń wstępnych, stałą opiekę i wsparcie przełożonego
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów
  • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych
  • wysoka kultura organizacyjna, przyjazna atmosfera