Zadania:
- Specjalista ds. obsługi klienta- rynek niemiecki
Wymagania:
- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie handlowe w sektorze B2B
- znajomość branży stolarki otworowej lub pokrewne będzie dodatkowym atutem
- kreatywność i zdecydowanie w działaniu
- asertywność oraz wysoka kultura osobista
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- znajomość obsługi programów pocztowych ( Outlook, Thunderbird itp. )
- znajomość obsługi programów Stolcad, Okna2000, WinPro będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia) uzależniony od efektów pracy
- profesjonalny system szkoleń wstępnych, stałą opiekę i wsparcie przełożonego
- możliwość podnoszenia kwalifikacji
- uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów
- dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych
- wysoka kultura organizacyjna, przyjazna atmosfera