Zadania:
- Specjalista ds. obsługi klienta- rynek niemiecki
Wymagania:
- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie handlowe w sektorze B2B
- znajomość branży stolarki otworowej lub pokrewne będzie dodatkowym atutem
- kreatywność i zdecydowanie w działaniu
- asertywność oraz wysoka kultura osobista
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- znajomość obsługi programów pocztowych ( Outlook, Thunderbird itp. )
- znajomość obsługi programów Stolcad, Okna2000, WinPro będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia) uzależniony od efektów pracy
- profesjonalny system szkoleń wstępnych, stałą opiekę i wsparcie przełożonego
- możliwość podnoszenia kwalifikacji
- uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów
- dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych
- wysoka kultura organizacyjna, przyjazna atmosfera
W temacie wiadomości prosimy umieścić nr ref. RH/DE/1/2021
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”